Для Ученика
- Подготовка к ЕНТ
- Книги
- Тесты
- Шпаргалки
- Подготовка к ЕНТ
- Книги
- Тесты
- Шпаргалки
- Книги
- Тесты
- Шпаргалки
- Книги
- Тесты
- Шпаргалки
- Подготовка к ЕНТ
- Книги
- Тесты
- - Сборник 2004
- - Сборник 2005
- - Сборник 2006
- - Сборник 2007
- - Вопросы и Ответы
- Шпаргалки
- Подготовка к ЕНТ
- Книги
- Тесты
- Шпаргалки
- Книги
- Тесты
- Шпаргалки
- Книги
- Тесты
- Подготовка к ЕНТ
- Книги
- Тесты
- Шпаргалки
- Подготовка к ЕНТ
- Книги
- Тесты
- Шпаргалки
- Книги
- Подготовка к ЕНТ
- Книги
- Тесты
- Шпаргалки
Английский язык
Биология
Всемирная История
География
История Казахстана
Казахский язык
Математика
Немецкий язык
Русский язык
Физика
Французкий язык
Химия
Проценттерге берілген есептер
Автор: Roкатегория: Ученику / История Казахстана / Тесты / Вопросы и ответы по истории Казахстанадата: 12-09-2014, 02:01
Проценттерге берілген есептер
ЖАЛГАСБАЕВА Мирамкул Тажибаевна
Северный орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Проценттерге берілген есептер
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік: Өтілген тақырып бойынша білім, білік дағдыларын меңгерту, стандарт көлемінде білім беру;
2) Дамытушылық: Оқушыларды бірлесіп жұмыс істеуге, өзара көмек көрсетуге дағдыландыру;
3) Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, шапшандыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қорытынды сабақ
Әдіс-тәсіл: математиканы оқытудың есеп шығаруға негізделген технологиясы
Көрнекілігі: интерактивті тақта, видеопректор
Сабақтың жоспары: 1.Ұйымдастыру.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
3. Қайталаусұрақтары.
4. Пысықтау үшін жүргізілетін ойын.
5. Үйге тапсырма.
6. Қорытындылау.
1-СЛАЙД
1. Ұйымдастыру.А)Оқушылармен амандасу
Ә)Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Б) Оқушыларды түгелдеу.
В) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
2-СЛАЙД
2. Үй тапсырмасын тексеру (Видеопроектор арқылы) тексеру)
3-СЛАЙД
3. Қайталау сұрақтары.:
1. Процент деп нені айтамыз?
2. Қандай шамалар процентпен есептеледі?
3. Процентті бөлшекпен қалай өрнектейміз?
4. Берілген санның процентін қалай өрнектейміз?
5. Проценті бойынша санды қалай табамыз?
4-СЛАЙД
4. Сабағымыздысаяхат сабақ түрінде «2030 жылға сапар» ойыны түрінде жүргіземіз. Ол үшін «Жүйелі білім» жедел поезын пайдаланымыз. Сапар барысында «Тапсырма», «Білім», «Амалдар» станциялары арқылы өтеміз. «Жүйелі білім» поезы 3 вагоннан( топтан) тұрады. Вагондарда екі тексерушіден болады.
1 –вагон - «Тапқырлар»
2-вагон - «Алғырлар»
3-вагон – «Білімділер»
Тексерушілердің білімін ревизор-мұғалім қабылдайды.
5-СЛАЙД
«Тапсырма» станциясының тексерушілері тапсырмаларын алып станциядан қозғалады. Әр тапсырма 5 ұпайдан бағаланады.
«Тапқырлар» тобы
1) 50% 25-ке тең санды табыңыз.
2) 3% 18-ге тең санды табыңыз
3) 50-дің 20% -ін табыңыз
4) 4% 15-ке тең санды табыңыз
5) 200-дің 25%- ін табыңыз
«Алғырлар» тобы
1) 20% 25-ке тең санды табыңыз.
2) 10% 18-ге тең санды табыңыз
3) 250-дің 5% -ін табыңыз
4) 3% 42-ке тең санды табыңыз
5) 200-дің 4%- ін табыңыз
«Білімділер» тобы
1) 10% 25-ке тең санды табыңыз.
2) 12% 48-ге тең санды табыңыз
3) 500-дің 20% -ін табыңыз
4) 7% 63-ке тең санды табыңыз
5) 300-дің 15%- ін табыңыз
6-СЛАЙД
«Білім» станциясы. Семантикалық карта.
Кестеде тігінен тапсырмалар, ал көлденең жауаптары берілген. Тапсырма мен дұрыс жауапқа сәйкес келетін әріптерді теріп жазсақ, білім туралы жақсы сөйлем шығады.
ЖАЛГАСБАЕВА Мирамкул Тажибаевна
Северный орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Проценттерге берілген есептер
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік: Өтілген тақырып бойынша білім, білік дағдыларын меңгерту, стандарт көлемінде білім беру;
2) Дамытушылық: Оқушыларды бірлесіп жұмыс істеуге, өзара көмек көрсетуге дағдыландыру;
3) Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, шапшандыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қорытынды сабақ
Әдіс-тәсіл: математиканы оқытудың есеп шығаруға негізделген технологиясы
Көрнекілігі: интерактивті тақта, видеопректор
Сабақтың жоспары: 1.Ұйымдастыру.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
3. Қайталаусұрақтары.
4. Пысықтау үшін жүргізілетін ойын.
5. Үйге тапсырма.
6. Қорытындылау.
1-СЛАЙД
1. Ұйымдастыру.А)Оқушылармен амандасу
Ә)Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Б) Оқушыларды түгелдеу.
В) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
2-СЛАЙД
2. Үй тапсырмасын тексеру (Видеопроектор арқылы) тексеру)
3-СЛАЙД
3. Қайталау сұрақтары.:
1. Процент деп нені айтамыз?
2. Қандай шамалар процентпен есептеледі?
3. Процентті бөлшекпен қалай өрнектейміз?
4. Берілген санның процентін қалай өрнектейміз?
5. Проценті бойынша санды қалай табамыз?
4-СЛАЙД
4. Сабағымыздысаяхат сабақ түрінде «2030 жылға сапар» ойыны түрінде жүргіземіз. Ол үшін «Жүйелі білім» жедел поезын пайдаланымыз. Сапар барысында «Тапсырма», «Білім», «Амалдар» станциялары арқылы өтеміз. «Жүйелі білім» поезы 3 вагоннан( топтан) тұрады. Вагондарда екі тексерушіден болады.
1 –вагон - «Тапқырлар»
2-вагон - «Алғырлар»
3-вагон – «Білімділер»
Тексерушілердің білімін ревизор-мұғалім қабылдайды.
5-СЛАЙД
«Тапсырма» станциясының тексерушілері тапсырмаларын алып станциядан қозғалады. Әр тапсырма 5 ұпайдан бағаланады.
«Тапқырлар» тобы
1) 50% 25-ке тең санды табыңыз.
2) 3% 18-ге тең санды табыңыз
3) 50-дің 20% -ін табыңыз
4) 4% 15-ке тең санды табыңыз
5) 200-дің 25%- ін табыңыз
«Алғырлар» тобы
1) 20% 25-ке тең санды табыңыз.
2) 10% 18-ге тең санды табыңыз
3) 250-дің 5% -ін табыңыз
4) 3% 42-ке тең санды табыңыз
5) 200-дің 4%- ін табыңыз
«Білімділер» тобы
1) 10% 25-ке тең санды табыңыз.
2) 12% 48-ге тең санды табыңыз
3) 500-дің 20% -ін табыңыз
4) 7% 63-ке тең санды табыңыз
5) 300-дің 15%- ін табыңыз
6-СЛАЙД
«Білім» станциясы. Семантикалық карта.
Кестеде тігінен тапсырмалар, ал көлденең жауаптары берілген. Тапсырма мен дұрыс жауапқа сәйкес келетін әріптерді теріп жазсақ, білім туралы жақсы сөйлем шығады.
Теги:
Вернуться
Просмотров: 372
Другие новости по теме:
М.Мақатаев: «Аққулар ұйықтағанда» поэмасыМ.Мақатаев: «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы
MS Excel-дегі деректермен жұмыс істеуMS Excel-дегі деректермен жұмыс істеу
Тіктөртбұрыштың ауданын табуТіктөртбұрыштың ауданын табу
БунақденелілерБунақденелілер
Сын есімнің жасалуыСын есімнің жасалуы
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.